Računovodstvene usluge knjigovođa za preduzetnike i male privrednike
Vodimo računovodstvo i obavljamo druge poslove za male privrednike
Agencija Finkop Oditor iz Beograda obavlja računovodstvenu i pravnu delatnost od 1991 godine kao privredno društvo, a od 2001 godine kao samostalna agencija.
Agenciju vode ekonomista i pravnik koji imaju dugogodišnje (preko 40 godina) iskustvo isključivo u računovodstvenoj i pravnoj oblasti a poslove za više od 30 klijenata u Agenciji obavljaju 5 veoma stručnih računovođa.
Agencija za potrebe Klijenta može da obavlja sledeće :
- knjiženje računovodstvenih isprava, vođenje glavne knjige i analitičkih evidenciju, listing otvorenih stavki, obračun amortizacije osnovnih sredstava i druge računovodstvene poslove,
- obračun poreza na dodatu vrednost i vođenje svih poreskih evidencija,
- izrada godišnjeg Finansijskog izveštaja sa izradom godišnjeg poreskog bilansa i godišnje poreske prijave,
- obračun plata zaposlenih sa obračunom socijalnih doprinosa i vođenje blagajne,
- obračun ugovora o delu i autorskih honorara,
- izrada svih poreskih prijava i njihovo dostavljanje Poreskoj upravi,
- obračun kamata,
- izradu svih poslovnih ugovora,
- prijavljivanje i odjavljivanje zaposlenih, izrada ugovora o radu, izrada svih rešenja iz oblasti radnih odnosa, izrada i predaja obrasca M-4,
- poreski, finansijski i pravni saveti.
Obzirom da Klijent veoma često nije upoznat sa složenim i mnogobrojnim poreskim, finansijskim, radnopavnim i drugim propisima naši stručnjaci se trude da u blagovremennom direktnom kontaktom (ličnim ili telefonom) stručnim savetima i uputstvima smanje poreske obaveze Klijenta i reše druge njegove pravne, finansijske ili radnopravne probleme sa kojima se on susreće u svojoj svakodnenoj poslovnoj delatnosti.
Na sajtu www.overa.rs Agencija objavljuje propise, mišljenja ministarstava, modele pravnih akata, modele ugovora i dr.
Poslovi za Klijenta obavljaju se na osnovu zaključenog ugovora o računovodstvu a fakturisanje usluga se vrši po ugovorenoj ceni mesečno, po isteku meseca. Za vanredne poslove za potrebe Klijenta zaključuje se poseban ugovor.
Klijent je odgovoran za zakonitost, potpunost, istinitost i računsku tačnost računovodstvenih isprava za koje pre knjiženja vrši njihovu kontrolu a Agencija je odgovorna za pravilno i zakonito vođenje poslovnih knjiga i sastavljanje finansijskih iskaza u skladu sa propisima.
Klijent dostavlja dokumentaciju na knjiženje lično ili putem e-mail, redovno svakih 7-10 dana.